Dlaczego Brzydkie Strony Lepiej Sprzedają...
Źródło: SalesManago Blog
OK, ale wszystko wporzo, ale tutaj nie ma porównania "ładnej" i "brzydkiej: " strony (co już samo w sobie jest kwestią gustu).
A jedynie z automatu stwierdzono, że ładna strona, jest niefunkcjonalna, nieczytelna. A z kolei brzydka, łatwa w obsłudze i czytelna. To lekka abstrakcja i nie trzyma się kupy. Ładne strony nie mogą być przejrzyste i funkcjonalne? A te brzydkie, (zazwyczaj sprzed kilku lat, bo jednak trendy i moda robią swoje) są super czytelne? Nie wiem jak ktoś mógł wpaść na takie wnioski.
O to chodzi, aby tworzyć strony, które przede wszystkim są łatwe w obsłudze i czytelne, jednak powinny być one również estetyczne. Jednak strona, to nie zegarek, na który patrzysz i myślisz, że kosztuje 30 tys. Dodatkowo tworząc stronę, jej wygląd i design powinno dostosować się do grupy docelowej, więc tutaj tym bardziej nie rozumiem porównania.
W mojej agencji http://mawu.pl/, właśnie czytelność i intuicyjność są na pierwszym miejscu, przy tworzeniu stron i sklepów www. Wierzę, że takie strony będą trwalsze niż chwilowe mody i aktualne trendy.


  PRZEJDŹ NA FORUM