Sprawna organizacja pracy i zarzadzanie relacjami
Witajcie. Pisze do was z pytaniem czy znacie jakieś skuteczne metody nie pochłaniające za dużo czasu, a pozwalające na sprawne zarządzanie naszymi pracownikami, organizacje pracy itp.
Od niedawna w moim przedsiębiorstwie trapi mnie właśnie związany z tym problem. Przykładowo zatrudniam m.in kilkunastu copywriterów. Często (by zwiększyć efektywność, gdy jeden nie wyrabia się, zaś inny szybciej wykonał swe zadanie) przekazuję część danego projektu wykonywanego przez jednego drugiemu. Tyle że często pojawiają się błędy w poprawnej komunikacji. Ze względu na moje częste wyjazdy nie mogę wszystkiego w każdej chwili kontrolować i pisać instrukcje do każdego z nich oddzielnie. Zależało by mi na jakimś programie, który byłby swoistą organizacyjną bazą danych, do którego miałbym łatwy i czytelny dostęp.
Macie jakieś pomysły ?


  PRZEJDŹ NA FORUM