Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MARKETING » JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTA DO FIRMY?

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?

  
ewelina546
29.10.2015 20:07:39
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 135 #2195406
Od: 2014-3-11
Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy? jakie działania warto podjąć, aby klient ponownie dokonał zakupów w naszym sklepie? chodzi o sklep internetowy.
  
Electra29.03.2024 15:25:04
poziom 5

oczka
  
jowitka29
11.12.2015 07:31:52
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 59 #2212636
Od: 2014-11-19
Może jakieś programy lojalnościowe albo upominki jak tu. Takie grawerowane dyplomy mogą się spodobać.
  
Sazale
17.12.2015 14:38:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 4 #2215175
Od: 2015-12-17
No teraz idą święta to na pewno jakieś podarunki do zakupów, promocje, dodatki, darmowa przesyłka. Różne promocje głównie.
_________________
bioenergoterapia Gdynia
  
Paczeek
29.12.2015 13:34:53
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 5 #2219706
Od: 2015-12-29
Opinie klientów umieścić na stronie, zwiększa wiarygodność.
_________________
paczki do Francji
  
Futuro
05.01.2016 09:35:46
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Białystok

Posty: 5 #2222664
Od: 2016-1-5
Tak, tylko żeby to były tak samo wiarygodne opinie z nazwą firmy klienta czy coś, a nie Janusz z Radomia "Profesjonalna obsługa, pozdrawiam" bardzo szczęśliwy
_________________
systemy wysuwu szuflad
  
adik356
09.07.2016 18:53:14
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 401 #2305636
Od: 2014-3-14
Skutecznych metod nauczysz sie na tego typu szkoleniach z których warto korzystać. Akurat ta firma ma doświadczenie i spore uznanie wśród uczestników. Poczytaj, przejrzyj ofertę i do dzieła wesoły
  
biurorachunk
10.09.2019 11:48:39
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #4722956
Od: 2019-9-10
Może jakieś rabaty, newsletter - a w nim specjalne informacje, dla klientów, którzy go subskrybują, dodatkowe promocje itd. Może warto skorzystać z usług biura rachunkowego, które pomoże ustalić plan i strategię działania firmy.
_________________
http://www.biurorachunkowezysk.pl/
  
ginio
01.10.2019 00:03:16
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 241 #4999196
Od: 2018-7-17


Ilość edycji wpisu: 1
Zapewniając dobry produkt? jeśli jakość usług jest na wysokim poziomie to klient będzie wracał. Promocje warto dodatkowo organizować, może jakieś specjalne rabaty dla stałych klientów. I dbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci. Może w tym pomóc kampania reklamowa eRzecznika. Na http://erzecznik.com.pl/ znajdziecie szczegółowe informacje. Co muszę podkreślić te działania reklamowe w sieci są jawne, co wyjątkowo dobrze jest odbierane przez klientów. Jako wsparcie, edukacja, Rzecznik odpowiada na pytania, doradza. Nie tylko nowych klientów zachęcając do zakupu, również Ci obecni doceniają takie działania.
  
patricia43
07.07.2023 15:40:52
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 79 #8096459
Od: 2021-2-1
Poczytaj na ten temat na strodnie sodexo https://www.sodexo.pl/lojalnosc-i-motywacja-w-biznesie/wsparcie-sprzedazy/
  
Electra29.03.2024 15:25:04
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MARKETING » JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTA DO FIRMY?

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info