Claim marketing to wcale nie jest oczywista sprawa. Dla niektórych claim oznacza po prostu korzyści. Inni używają tego określenia w odniesieniu do twierdzeń naukowych. Jeszcze inni tym terminem nazywają powody, które mają przekonać klientów do korzystania z produktów czy usług danej marki .Temat ten znalazłam na jednym z blogów o tematyce biznesowej - https://commplace.pl/blog/claim-marketing-jak-wydobyc-esencje-marki/. Warto poczytać mądrzejszych zawsze można wyciągnąć jakieś pozytywne wnioski dla siebie.
Pytanie tylko, jaki macie sposób na zwiększenie rozpoznawalności Waszej marki? Moim zdaniem to o tyle istotne kwestie, że jednak warto ten temat dokładnie przeanalizować i obrać strategię, która sprawdzi się w Waszej firmie. Na blogu https://agencjaecho.pl/zwiekszanie-sprzedazy/strony-internetowe-i-sklepy/ czytałem więcej na temat promocji sklepów internetowych. Macie może jakieś doświadczenia w tym zakresie? _________________ TEKST