| |
superadmin | 13.02.2009 13:09:52 |


Grupa: Administrator 
Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes
Posty: 1052 #225257 Od: 2008-10-27
| Uprzejmość w cenie! Jak to się dokładnie nazywa? W tym artykule dla sprzedawców przedstawię proste sformułowania, które przekonują klientów.
Przeprowadzone badania niedawno potwierdziły. Klientów traci się przez brak uprzejmości. -72% ankietowanych uskarża się na nieuprzejmą obsługę, -70% zmienia sklep i nic nie kupuje, gdy się ich lekceważy, -61% nie dostrzega zainteresowania ich sprawami.
Ankieta wielo-wyborowa, Przeprowadzona dla General Motors przez Emind
>Kilka prostych sformułowań, pomaga przy kontaktach z klientami:
1) Lepiej powiedzieć: Chętnie to dla Pana zamówimy i poinformujemy Pana o dostawie Nigdy nie mów:Nie mamy tego w magazynie
2) Lepiej powiedzieć: Chętnie zadzwonie do pana w przyszłym tygodniu Nigdy nie mów: Proszę spróbować w przyszłym tygodniu
3) Lepiej powiedzieć: Dla Pana jeszcze raz o to zapytam Nigdy nie mów: Nie mam o tym pojęcia
4) Lepiej powiedzieć: O ile wiem jest tak, że... Nigdy nie mów: To nieprawda, nie ma Pan racji
5) Lepiej powiedzieć: Rozumiem, że... Nigdy nie mów: Nie może Pan twierdzić, że...
6) Lepiej powiedzieć: Zapytam kolegę, który się tym zajmuje. Nigdy nie mów: Nie jestem kompetentny lub To nie jest mój dział
Te sformułowania są proste do zapamiętania, a ich używanie i unikanie tych "złych" sforumłowań może podnieść sprzedaż nawet o 49%!!!
Jeszcze na koniec dam Tobie pewną wskazówkę: Nawet doświadczeni sprzedawcy będą wdzięczni za każdą wiedzę...Przekaż ten artykuł dalej... Link do artykułu: http://skocz.pl/polec943
Dziękuję za lekturę
Podobne artykuły: Jak zrozumieć klienta i jego potrzeby? _________________ Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX |
| |
Electra | 01.05.2025 02:10:43 |

 |
|
| |
bajka | 13.02.2009 14:02:48 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 11 #225276 Od: 2009-2-13
| i jeszcze jedna uwaga. Jeżeli klientowi nie sprzedaż produktu w tym momencie kiedy go zainteresujesz i pozwolisz odejść ,żeby sobie pooglądal podobne produkty w INNYCH sklepach , to w 90% straciłeś klienta może mylę się co do % , ale pewnie nie za wiele... |
| |
superadmin | 13.02.2009 14:17:19 |


Grupa: Administrator 
Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes
Posty: 1052 #225281 Od: 2008-10-27
| Dziękuję za uwagę... Pytanie, czy chcesz zostać moderatorem forum? _________________ Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX |
| |
bajka | 13.02.2009 14:18:17 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 11 #225282 Od: 2009-2-13
| zupełnie nie wiem jak się to robi????????/ |
| |
superadmin | 13.02.2009 14:30:25 |


Grupa: Administrator 
Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes
Posty: 1052 #225291 Od: 2008-10-27
| Zapraszam na GG: gg:11131410 Wszystko wyjaśnię _________________ Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX |
| |
noflash | 22.02.2012 16:17:11 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #873057 Od: 2012-2-22
| Tak, nikt nie będzie robić interesów z opryskliwym sprzedawcą... Dużo można sobie załatwić uśmiechając się po prostu na dzień dobry http://no--flash.blogspot.com/2012/01/pierwsze-wrazenie-ma-znaczenie.html _________________ blog o obsłudze klienta: http://no--flash.blogspot.com/ |
| |
kalisk | 11.03.2013 20:14:35 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1239657 Od: 2013-3-11
| No to nie odkryli ameryki. W Polsce obsługa klienta niestety cierpi _________________ Katalog strony
|
| |
stobejczyk | 18.03.2013 18:06:40 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 24 #1250310 Od: 2013-2-3
| Ja dodam jeszcze,że ważne jest otoczenie w jakim się rozmawia, jakie wrażenie robi na kliencie to otoczenie. Np. firma kosmetyczna nie może rozmawiać z klientami w skromnym lokalu.Futra też nie sprzedaż w bocznej uliczce. A ubezpieczenia ... |
| |
karski1 | 21.06.2013 23:30:11 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 321 #1502214 Od: 2012-2-4
| Czy oferty mieszkań w Krakowie przedstawione tutaj to dobre oferty? |
| |
sambodroon | 15.10.2013 09:51:12 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1625305 Od: 2013-10-15
| Świetne porady, myślę, że w wielu firmach powinni się tego nauczyć na pamięć, ponieważ obsługa klienta nie stoi na wysokim poziomie, chociaż zdarzają się miejsca, gdzie klienta traktuje się bardzo dobrze  _________________ Różnego rodzaju militaria oraz ciepłe kurtki zimowe i buty zimowe - http://www.usarmy.pl/ |
| |
Electra | 01.05.2025 02:10:43 |

 |
|